ULMA Packaging

ULMA Packaging

Pertsonalizazioa, hurbileko zerbitzua eta abangoardiako teknologia, packaging soluzioen eskaintzan erreferente izateko

1961tik packaging produktu eta zerbitzuak diseinatzen eta garatzen dihardugu, gure bezeroen beharretara egokitzen diren konponbide berritzaileak eskainiz. Bereizten gaituena da abangoardiako teknologiak dituen katalogo zabal bat da, zerbitzu hurbil eta malgua eta soluzioak eskura eskaintzeko dugun gaitasuna.

Gure zerbitzuen balio erantsia berrikuntzan oinarritzen da, eta, beraz, Ikerketa Zentro propioa dugu, diseinuko eta fabrikazioko teknologiarik aurreratuenetan lan egiteko.

Gure bokazio globalak 7 ordezkaritza eta 20 filial dituen sarea du oinarri, hurbileko zerbitzua eskaintzeko. Gainera, 130 herrialde baino gehiago hartzen dituen tokiko banatzaileen sare bat daukagu. Merkatuko makina eta aplikazio sorta zabalena eskaintzen dugu, Flow Packen (HFFS), Termoformatuan, Termozigilatuan, Bertikalean (VFFS), Erretraktilean eta Film Hedagarrian ontziratzeko eta enbalatzeko teknologiak barne.

ULMA industria-taldearen parte gara, 4.000 pertsona baino gehiago dituen enpresa-talde dibertsifikatua, 9 negoziotan banatua: ULMA Advanced Forged Solutions, ULMA Agrícola, ULMA Architectural Solutions, ULMA Construction, ULMA Conveyor Components, ULMA Embedded Solutions, ULMA Handling Systems, ULMA Packaging eta ULMA Lifting Solutions.

 

+ 60.000
makina merkatuan
+130 herrialde
baino gehiagotan gaude
 
 
24
herrialdetan presentzia propioa
ULMA Packaging-en etengabeko hobekuntzan sinesten dugu, gure bezeroen bidelagun ezin hobea bihurtzeko. Gure jarduera guztiak irtenbide fidagarri eta pertsonalizatuak lortzera bideratuta daude, bezeroei balio erantsia emango dietenak, erantzukizun soziala eta kudeaketaren eraginkortasuna bultzatuz.
  • Gaur egungo ULMA PACKAGINGen ernamuina 1961ean hasi zen, Talleres ULMA Sociedad Cooperativa industrial sortu zenean.
  • Hasieran, enpresak garai hartan oparoa zen tokiko txokolate-industria mantentzeko eta laguntzeko lanak egiten zituen.
  • 1985ean taldea bi dibisiotan egituratu zen: Eraikuntza eta Makineria.
  • 1988an negozioaren norabidea aldatu zen, core business-a fresh food-era bideratuz.
  • Laurogeita hamarreko hamarkadaren hasieran, hurbiltasun-estrategia bat garatu zen nazioarteko merkatuetan, ordezkaritzak ezarriz bezeroarekiko hurbiltasuna bermatzeko.
  • Hamarkada horretan, ontziratutako produktuen eskariaren gorakadak hazkunde handia eragin zuen, eta ULMA Packagingek posizio nabarmendu zen.
  • 90eko hamarkadan ere merkatu berrien garapena eta Flowpack bezalako negozio-lerroen dibertsifikazioa dira protagonista.
  • 2000ko hamarkada atzerriko filialen garapenak markatu zuen. Argentinan, Mexikon, Portugalen, Ameriketako Estatu Batuetan, Australian, Errusian, Errumanian eta Ukrainan ireki ziren, besteak beste.
  • 2007an altzairu herdoilgaitzezko galdaragintzarekin (Precinox) hasi zen eta ULMA Packaging Technological Center inauguratu zen, enpresak I+G+Bren alde egindako apustua agerian utziz.
  • Gaur egun, enpresak nazioartekotze- eta hazkunde-prozesuan jarraitzen du, urtean 200 milioi eurotik gorako fakturazioarekin, eta 1.500 pertsona inguru ari dira lanean.
Open button

Jarri gurekin harremanetan

Datuen babeserako eta cookien politika onartzen dut.